Hello Guys!

| Postat i: Allmänt
 Sitter nu och kollar runt lite snygga höst kläder.
Och herre guuuuuud vad mycket snygga saker det finns.
Kommer upp ett inlägg senare med lie saker jag vill ha!

Har fått många frågor om hur jag designar mina macbooks ikoner.
Ska göra en video direkt efter detta inlägget om hur man gör det.
Promise!
 
Är seriöst kär i min dator, den är underbar.
Har suttit i 3 timmar och bara fixat själva datorns bakgrund, ikoner, ljud osv.
Är så sjukligt nöjd med den.
Kommer bild..
 
Ska också sätta mig senare och göra en ny design, som är lite mer personlig.
För när jag väljer hur min design ska se ut har jag inte riktigt tålamod till att göra en riktigt fin design.
Tänkte att jag ska använda mig lite av hästbilder, naturbilder, självporträtt, och annat.
Ni får väll se vad Saga kommer med! ;)
 
brb med en video.
XOXO
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: