Ny 30 dagar

| Postat i: Allmänt
dag 1. en bild på dig själv och 10 sanningar
dag 2. om staden du bor i
dag 3. min förebild, varför?
dag 4. i min väska finns...
dag 5. favoritställe
dag 6. en vän som bor långt bort
dag 7. hur ser din framtid ut
dag 8. en tvserie du älskar
dag 9. din profilbild på facebook
dag 10. din mobil
dag 11. ditt rum hur det ser ut just nu
dag 12. en person du aldrig glömmer
dag 13. en person du saknar
dag 14. det du brukar göra på dagarna
dag 15. en bild du aldrig har publicerat
dag 16. en kändis du vill träffa
dag 17. något som får dig gråta
dag 18. favorit årstid och varför?
dag 19. en maträtt du skulle kunna äta livet ut
dag 20. din favoritaffär
dag 21. ditt smink
dag 22. din garderob
dag 23. din favoritmat
dag 24. det här gillar jag
dag 25. det här gillar jag inte
dag 26. mitt favoritklädesplagg
dag 27. det här samlar jag på
dag 28. det pinsammaste du har gjort
dag 29. vad ser du mest fram imot 2013?
dag 30. nyårslöfte inför 2014




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: