Tävlingen -

| Postat i: Allmänt
 
Japp, detta är då tävlingen med 6 fina häst prylar .
 
Du kan vinna : Vitt schabrak från Gbgs horseshow. Vit huva från HÖÖKS. Hästgodis i smak av hallon ifrån Kerbl. Bandage från grangården. Mankam från HÖÖKS. Äkta fårskinns nos/nackludd från ? 
(luddet är inte smutsigt, det är färgat så eftersom det är från ett får. 
 
Detta behöver du göra för att vinna :
1. Dela tävlingen på instagram/facebook/din blogg.
2. Skriva varför just DU vill vinna.
3. Skriva att du är klar och skicka ett mail till mig med telefon nr så jag kan kontakta dig som har vunnit.
 
Jag lottar ut vinnaren om 1 vecka.
 
LYCKA TILL! :)
 
 
 
 
 

Det är jätte snygga saker!!!!!!
Det hade vart skit kul om man hade vunnit. Jätte bra tävling är det oxå med bra o fina priser!❤


/Amanda flatum mitt nr har du;)

Jag vill vinna för det är jätte fina grejor! Och sigge passar jätte bra i vitt nästa gång vi ska tävla!❤ Hoppas jag vinner de fina sakerna!

För det är as snygga saker jag vill vinna detta för det är så himla snyggt ❤❤ du har la MIT nr 0727280490 ❤

För det är super fint snyggt till hästarna och alla hästar gillar väll äpple jag vi vina nr 0727180490:)

Klar - min kik- smillaofreja
Åh! Vill gärna vinna eftersom att jag kanske ska börja tävlinga till hösten (80 % säker) skulle vara sjukt kul att kunna ha ett eget schabrak mm då. puss och kram skummbanan !

Jag vill vinna för att Ivar behöver verkligen de där sakerna! Asså han har typ två schabrak, ett svart, ganska tråkigt och ett som är jätteslitet, blått. Han har ingen huva eller något liknande heller.. :/ Och godiset är bra att ha för han måste få mycket beröm eftersom han bara är 3 år, och hans godis börjar ta slut! D: haha, ah..
Telefonnummer: 0725626131
//Vera

Klar, jag vill vinna får det är jättefina saker!:)
Btw, vet inte om du har mitt nummer men aja!✨

Hej min bästa vän!
Jag vill så gärna vinna för att jag har aldrig haft ett eget schabrak eller huva(kanske något av de anda sakerna har jag haft)
och alla har typ egna schabrak och sånt så jag skulle oxå gärna tycka att det skulle va kul att vinna!
Jag hoppas att jag verkligen vinner för att jag skulle bli skitglad!
Jag hoppas att du förstår den där känslan när alla andra har men man själv inte har det!❤

Åh va fina saker!
Jag vill jättegärna vinna eftersom jag precis fått en ny sköthäst (OBS ingen häst få kvarna) och han har bara massa slitna schabrak och sånt, och jag har alltid velat ha såna man sätter på huvudet, så då kommer vi se jätte bra ut när vi tävlar, och hans grimma skaver lite mot hans nosrygg så nosluddet skulle vara perfekt för honom, skulle bli så HIMLA lycklig om jag vann! <3
mitt nr: 072-704 44 99 :)

Klar jättefinna saker skulle gärna villa vinna jag tycker du är snäll och jag vill vinna för att jag har inget schabrak huva Lindor

Hej!
Jag har skrivit om tävlingen på min blogg och facebook jag kunde inte skriva på instagram för min iPhone är sönder... jag skulle vilja vinna för jag har aldrig haft ett eget schabrak/ en huva och det skulle va roligt och få ha egna! och jag tycker att det var jätte bra, fina saker som man behöver ha och jag skulle jätte gärna vilja ha det här!
Nummer: 0703888860
E-postadress: [email protected]

Hej! Jag vill vinna för att det är jätte fina och behövliga saker man kan vinna. Har aldrig haft något eget av det :/ så det hade vart jätte kul att vinna det. Har aldrig haft någon sköthäst eller så men har alltid velat ha det sen jag börja på ridning. Så då är det bra att ha det mesta hemma till hästen. Så som sagt jag hade blivit över lycklig om jag vann! (jag har spridit på instagram) jag kikar dig mitt nr. Och saga, din blogg äger!

Jag vill vinna för att det är så fina saker och att jag skulle bli jätte glad om jag hade en huva och ett schabrak t.ex till tävlingar när jag tävlar! Och att få lite nya fina saker att använda!! Mvh Astrid
Mitt nummer 0765833894
Mail [email protected]




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: