♡Victoria's Secret♡

| Postat i: Allmänt
Nu tänkte jag ta mig i akt och berätta allt jag tycker om mina vs (victoria's secret).
Vad dom luktar, hur dom luktar, hur bra dom är, negativt med dom osv.
 
Jag tänkte helt enkelt börja och jag börjar med pretty in pink!
Pretty in pink är en doft av hallon och pion.
Denna misten luktar väldigt gott, blandat sött med fräscht.
Den luktar väldigt mycket av pionen, men hallonen bryter av den blommiga doften så den blir lite mer söt.
Denna passar väldigt bra till vardagen och den är väldigt "girly" skulle jag vilja säga.
Passar också väldigt bra till kalas eller om man bara vill lukta lite, för den luktar inte så starkt så om man vill lukta mycket av den så får man spruta rätt så mycket, vilket kanske inte är så bra för då tar den ju slut fortare.
Men jag gillar denna i alla fall väldigt mycket och tycker att den luktar toppen!♡
 
 
Sedan har jag Mango Temptation som är en doft av mango nektar och hibiskus.
Denna misten luktar huuur gott som hellst, den luktar väldigt sött och mycket mango!
Den luktar inte bara av mangon utan ändå lite blommigt på samma gång som den luktar vääldigt sött och fruktigt.
MT (mango temptation) var en av de första mistarna jag fick, och jag fick hem denna för ungefär 6 månader och jag har använt upp lite mer än halva så jag skulle tro att alla mistarna håller i ungefär 1 år.
Denna misten passar väldigt bra till kalas, fester, helger whatever. Allting!
Denna luktar väldigt mycket och man behöver inte så mycket av den, toppen!
I mina ögon är den en stor favorit och jag gillar den verkligen!
Så om ni ska köpa en body mist från vs och du inte vet vilken så tycker jag att du ska köpa denna!
LÖÖÖÖVE!♡
 
Sedan har jag Love Spell som är en doft av körsbärs blomma och persika.
Denna misten luktar väldigt sött och fruktigt, kanske till och med lite för mycket.
Den luktar väldigt mycket av persikan och mindre av körsbärs blomman.
När man luktar på den direkt ur flaskan luktar den gott, men när man har haft på sig den ett tag luktar den faktiskt lite kartong.
Jag tycker att denna passar till kvällen om man ska gå ut och äta eller liknande.
Inte till vardagen då den luktar lite överdrivet.
Men den luktar gott och är ju en av dom mest sålda mistarna.
Jag menar inget illa mot den men det är bara vad jag tycker.
Jag tycker inte om denna så himla mycket, den faller inte direkt mig i smaken.
Men den funkar!
Detta var då Love Spell och den är la helt okej!♡
 
Sedan har jag Endless Love som är en doft av äpple blomma och Ilang-ilang som den heter på svenska, haha.
Denna misten luktar väldigt fräscht och den luktar sååå himla gott.
Som ni ser på bilden har min blivit lite misshandlad, då jag tappade den i golvet.
Den luktar mycket av äpple blomman, tycker jag.
Denna passar till allting såsom skolan, vardagen, kvällen, kalas, gå ut och äta, ja hela tiden!
Den luktar väldigt mycket så oftast behöver man bara två sprut av den, och som ni ser har jag inte använt upp den så mycket, nästan ingenting fast att jag använder den varje dag!
Detta är en av mina absoluta favoriter och jag verkligen älskar den.
Jag tycker inte att det finns någonting dåligt med den över huvud taget, utan den är helt amazing!
Jag har inte så mycket mer att säga om den mer än att jag älskar den!
Så denna tipsar jag verkligen om!♡
 
Sedan har jag Pure Daydream som är i doften av pärl orkidé och rosa vinbär.
Pure Daydream är en blommig vårdoft.
Jag skulle hemskt gärna vilja ha hela den här scent familjen, då den luktar huuur gott som hellst!
Den har en väldigt fräsch doft av blommor vilket verkligen känns vårig.
Den är bra om man vill vill lukta gott men inte för starkt!
Och förpackningen ska vi inte ens tala om, den är så gullig och den är verkligen "girly" för både doften och förpackningen är bara såååå underbart gullig!
Detta är min absoluta absoluta absoluta favorit av alla mina 10 body mists.
Jag bara äääälskar den, så ja.
Köp den om du ska köpa någon!♡
 
 
Sedan har jag coconut passion som är en doft av kokos och vanilj.
Denna luktar väldigt mycket vanilj men även lite kokos.
Den påminner mig sjukt mycket om sommaren, för jag använde den varje dag i somras.
Jag älskar denna misten och den luktar super gott!
Den luktar väldigt sött och passar på alla!
Den luktar väldigt starkt och man behöver ytterst lite av den som är super bra!
Jag har inte så mycket att säga om den för jag tror att alla vet hur den luktar!
Super sött och super gott!
Jag rekomenderar denna till sommaren!♡
 
 
Sen har jag Enchanted Apple som är en doft av rött äpple och vattnig hyacint.
Denna luktar väldigt mycket äpple och passa super bra till vintern, julen och sommaren!
Den luktar sött och fruktigt och äppel doften tar verkligen över.
Men det älskar jag för jag tycker att den luktar suuuuuuper gott!
Den passar verkligen till vardagen för den luktar inte för mycket och inte för lite.
Jag vet om att den är väldigt svår att få tag i, men hittar du den någonstans måste du köpa den för den luktar helt amazing!
Jag älskar den helt enkelt och rekomenderar den starkt!♡
 
 

Den sista som jag väljer att beskriva är Such A Flirt som är en doft av stjärnfrukt och vit orkidé.
Denna luktar jätte sött och fruktigt och den luktar super gott!
Den är en favorit i mina ögon och jag använder den jämt och ständigt.
Jag tycker att den påminner lite om Pure Daydream, men inte mycket!
Denna luktar mer fräscht än Pure Daydream!
Men den luktar i alla fall jätte gott och jag älskar den!♡
 
Jag har Citrus Dream och Pear Glace men jag orkar inte beskriva dom och jag har lite brottom, men båda dom två luktar jätte gott i alla fall!
 
Shit vilket långt inlägg detta blev, så njut nu och köp gärna en body mist om ni vill lukta riktigt gott! Hehe!
Ha det så bra så hörs vi i nästa inlägg!




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: