BLOPPIS HÄSTPRYLAR!

| Postat i: Allmänt
Ridstövlar: Svarta stövlar i super fint skick!
Använde dom förra vintern och sedan dess har dom bara stått, putsat rent dom några gånger och sådant.
De är fodrade med ull, därför är dom väldigt varma och sköna för frusna tår.
Svarta i storlek 38. Nypris 659:-
säljer dom för 320:-.
 

Hjälmen:
Är i märket CRW och kommer från hööks! Säljer denna för att jag har en annan, aldrig ramlat av i denna! Nypris 449:- säljer den för 225:-. Den är marinblå i storlek 57!
 
Lila piké:
Märket HV polo, lila.
Väldigt fin piké från HV Polo som är skön och i fint skick. Inte använd så himla mycket, men ridit i den rätt så många gånger.
Den är i storlek XS och passar inte mig längre.
Nypris är 499:- säljer för 250:-.


Ridbyxor "jeans":
"jeans" ridbyxor i mycket fint skick, inte alls mycket använda.
Väldigt sköna och sitter som en smäck!
Helskodda, bling detaljer på fickor och knappar.
Från märket CRW från Hööks!
Storlek 36 men inte stora i storleken!
Väldigt snygga! Nypris skulle jag tippa på 499:- och jag säljer dom för 220:-.
 
Brun långärmad piké:
Märket JH collection från Hööks.
Väldigt snygg tröja som är väldigt skön att rida i.
Brun med JH collections märke på bröstet.
Inget tryck på ryggen eller någon annan stans. Nypris tror jag skulle vara 300:- och jag säljer denna för 100:-S
Storlek XS!
 
 
Schabrak från JH collection by Hööks!
Storlek ponny, endast använt 2 ggr, tvättat och rent i nyskick!
Nypris 400:- säljer för 200:-.

är det schabraket ett dressyr schabrak? ;) <3

Svar: nej det är allround! ;)
Saga Werner




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: