2013?

| Postat i: Allmänt

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp, jag tog farväl av min allra bästa vän. :( <3

Hur har ditt 2013 varit? Både bra och dåligt faktiskt.

Blev du kär i år? Det kan du tro<3

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? 24 December <3

Vad är din största framgång 2013? Ridningen, jag har utvecklats väldigt mycket under detta året!

Bästa köpet? Gills det om det är något man fått? Isf, mina bruna ridstövlar, äääälska<3

Vad spenderade du mest pengar på? Hästarna!

Gjorde någonting dig riktigt glad? Mina kompisar gör mig glad, och Hugo<3

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?  Wake me up!

Vem har du umgåtts med mest? Ida, Kikki tror jag<3

 

Hur erat år varit? Bra/dåligt? Varför?

 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: