Kärleks frågor -

| Postat i: Allmänt

Blir du lätt kär? Innan blev jag det men inte det senaste året typ faktiskt.

Vem kysste du senast? Åherre, vem kan det ha varit, Kalle tror jag? :D

Är du sån som visar kärlek offentligt Jag har inga problem med att kyssa en kille framför alla andra, säga hur jag känner osv. Så nej antar jag.

Hur gammal var du när du fick din första kyss? 
Tror jag gick i 2:an haha så jag var åtta år.

Har du varit otrogen någon gång?
Nepp det har jag INTE!

Vilken kärleksfilm tycker du är bäst
Vet inte om denna räknas som kärleks film men isf LOL!

vad är det elakaste sättet att göra slut på?
Be ngn annan göra slut åt en eller att det visar sig att man har varit otrogen eller nåt sånt.

Vad är det värsta en tjej/kille kan göra när det gäller kyssar?
Vet inte, dräggla :D :D

Är du romantisk?
Ofc jag är typ Amor no 2.

När gav du någon rosor senast?
Har inte gett ngn rosor. :D

Har du fått en ros av någon du gillar?
Ja, hehe. :D

Blir du lätt avundsjuk?
Ja haha det blir jag.

Beskriv din drömkille? Typ snäll, rolig, omtänksam, gillar att kramas & pussas. Snygg, går i ngn sport, Säger gulliga saker till mig även om han är med sina killkompisar osv.

Har du hållt på med din kompis pojkvän/flickvän? Nope. NEVAH EVAH!

Vad faller du för utseendemässigt när det gäller killar/tjejer? Blåa/Bruna ögon, gooosh <3

Har du kysst någon i regnet? Japp hehe.

Umgås du med någon av dina ex? Japp, friendoooos<3

 

 


 





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: