♡140203♡

| Postat i: Allmänt
Dagen började med att jag gick till skolan, började klockan 8.00 och slutade 13.10!
Väldigt kort dag men också väldigt skönt!! Det var så himla mycket pluggande förra veckan och vi förberedde ju oss idag också såklart.
Imorgon börjar NÄP (Nationella Ämnes Proven) och jag är faktiskt lite nervös, för jag blir alltid besviken på mig själv om jag går ifrån ett prov utan att ha gjort bra ifrån mig.
Vi har ämnet svenska imorgon och gör delprov B1 och C1.
Proven tar ca 80 minuter var så det går åt 160 minuter åt prov imorgon.
Som tur är har vi pauser emellan och idrott. Så vi kan återhämta oss lite, puhh.
Vi har gjort typ 6 texter den senaste veckan och vi har prov imorgon på en berättande text och en argumenterande text.
Jag är väll kanske inte den bästa på att skriva texter, men aja jag får la se hur det går.
Ska försöka uppdatera ifrån skolan imorgon också, lägga ut någon bild på instagram kanske?
Följer du inte mig där så heter jag i alla fall @sagaawerner så fööölj mig där!
Nähä, nu måste jag plugga vidare!
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: